Friday, January 7, 2011

azam baru

rase cam xterlamat kot aku nak wish 'Welcome 2011'..lalllalaa...sgt cpt rasenyer mase berlalu...hari nie dh hr jumaat...pastu umo ku makin meningkat..adoi...anakku makin membesar..arghhh..xsanggup rasenyer nk tgk anak membesar dgn cpt...ble dia dh besar tentu incoming baby akan menjelma...lalallalallaa.....hehhehe..merapu....

tahun nie aku rase aku ade beberapa azam & kemahuan yg kene archive....insyallah..btl ke klau org ckp kalu kt cte azam kt kat org sure xmnjadi azam kt tue..arghh....tp ade aku kesah..aku nk gak tulis ape azam aku thn nie....lalallalala....sgt poyo oke...i wish my dream come true..

  • 1st thing this year aku mesti target LESEN KERETA....aku try nk amik tahun nie gak!!!penting tuk aku nk gie umah mak aku....lalallala..xyah tunggu en somi...nk lepak pun sonang skit...
  • nak duk rumah sendiri...ouh...sangat xsabar..kini tiba masanyer kami bertiga kene berdikari...insyallah.
  • Menabung..ohhHhhhh no...nie yg paling penting!aku mesti kene ade saving dlm tabung2 yg xnampak..
  • bercuti bersama si rebinakecikku & somi...
xnak lah mayak sgt azam & kemahuanku..kang takut tercapai dek akal ku sendiri....hehhhee..xde lah poyo sgtkan..tp azam & kemahuan nie smua manusia mesti nak dlm hdp sendiri kan...aku harap aku tercapai smuanyer..

2 comments:

  1. salam ziarah..
    semoga berjaya dan semoga dipemudahkan segala urusan, InsyaAllah :)

    ReplyDelete
  2. makasey bunga.
    salam perkenalan....
    insyallah.

    ReplyDelete